Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Herkuttelua



Tiistai oli suunnitellusti herkuttelupäivä.
Olin luvannut kaverille kahvihetken paikallisessa Kahvila Ilossa.
Itselleni olin antanut luvan nauttia palan raakakakkua, ilman teollista sokeria ja vehnäjauhoja.

Pakko myöntää, ettei tämä saanut herkkuhermojani mitenkään käymään ylikierroksilla, enkä edelleenkään himoitse sokeria.

Tuntuu niin omituiselle, tämä olotila. Alusta asti en ole sokeria himoinnut, vaikka totuus on, että olen todellinen sokeriholisti.

Tosin joulutorttuja tekee aina joinakin päivinä mieli ja pakastimessa toki onkin paketti taikinaa...
Mutta olen päättänyt herkutella jouluna.

Tämä sokerittomuus ja vehnättömyys on tuonut toki jotakin positiivista ylimääräistäkin ylläriä elämään... Painoa on hävinnyt kolmessa viikossa kolme kiloa... Ei sekään ole hassumpaa, vaikka tarkoitus ei varsinaisesti laihdutus olekaan... Pelkkä elimistön hyvinvointi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti