Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Ihan ei mennyt kuin strömsössä



No, miksen tohtisi?
Tottakai.
Ihan se ei mennyt kuin strömsössä.......
BataattuBurgeri piti tulla ja .....
BataattiBurgeri siitä tuli..... tosin levahtanut...... :O)

Jos ikää on 52, eikä siihen mennessä ole bataattia edes maistanut, on se korkea aika kokeilla.

Bataattisiivut grillasin uunissa 225 asteessa varmaan puolisen tuntia.
Ja kun tuo liha ei oikein ole minu juttu ja into ei riittänyt oikean pihvin valmistukseen, sotkin savukirjolohesta ja smetanasta pehmeän tahnan...... (hieman kevätsipulia ja mausteita.)
Joka sitten kuinka ollakkaa teki ne temput.
Burgeri näyttää, ties miltä.
Avokadoa, tomaattia, sipulia ja salaattia ladoin väliin.

Vaan eipä ole tämä minun juttu.
Ihan järkyttävän makeaa tämä bataatti. 
Ei minun makunystyröitäni hivele.





Yksi kuva ja kaksi kuvaa.... :O)
Emäntä kuvailee.
Kiitettävästi koirapoika osaa asettua aina näihin minun peiliselfie kuviini taka-alalle.
Kauppaan lähteissä vetäisin tämän tummanharmaan villakangastakin päälleni, vaaleanpunaiset hanskat käteen.
Ylisuuren takin ( oli 42) olen joskus kaventanut omalle kropalleni sopivammaksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti