Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Sunnuntain jorinoita



Minäpä olen tosi hyvä tappamaan mun kukkia..... :O)
Ostin edelliset ruusut neljä viikkoa sitten ja nyt ne raukat oli pakko hävittää.
Kuolleet.
Kuihtuneet.
Nämä raukat:




En vaan yksinkertaisesti osaa kastella/ olla kastelematta kukkiani.



Oikeastaan en tiedä, milloin olen alkanut syömään iltapalaa.
Muutama vuosi sitten kai.
Mitään uutta en keksi, aina yhtä ja samaa: marjoja tai hedelmiä ja jogurttia tai rahkaa.
Taitaa olla niin, että muutama vuosi sitten hullaannuin vuosien jälkeen verigreippiin ja joka ilta oli pakko saada yksi verigreippi paloiteltuna rahkan joukkoon.

Olenkin sen näemmä tyystin unohtanut. Pitänee ehkä taas yksinkertaistaa tätä marjapaljoutta ja ottaa tuo greippi pelkästään listalle.



Tästähän ei nyt ole tarkoitus tulla mikään syömisten esittely blogi, vaikka siltä se näin alkuunsa vaan neämmä näyttää.
Nämä viime päivät nyt vaan ovat olleet aika seisahtaneita ja jännitteisiä erinäisten asioiden vuoksi.

Minulle herkku pikaruokaa on uuni juurekset.
Normi porkkanaa, keltaista porkkanaa, juuripersiljaa, tämä oli valmis pussi, kaikki sievästi valmiiksi pilkottuina... Yksinkertaista ja maukasta.
Lisäksi hieman kesäkurpitsaa ja yksi punainen paprika.
Timjami rosepippuri mausteeksi lorauksella oliiviöljyä höystettynä.
Ja vielä eilistä savukirjolohta leipäjuuston kanssa.

Huomen aamulla on kotikaupungin polilla sydänfilmi perjantaista Tampereen Sydänsairaala reissua varten ja kipeän jalan röntgen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti