Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Surua, murhetta ja iloa tasaiseen tahtiin


Minä olen aamupuuroIHMISIÄ.
Olen viimeiset 30 vuotta syönyt melkein joka aamu puuroni.
Sitä ennen todellakaan koskenutkaan aamupalaan.
Kahvi ja ehkä pulla tms olivat se yleisin aamunavaus siihen asti.

Tänään meni heräilyt sen verran myöhäiseksi, että aloittelin aamuani kreikkalaisella luonnonjogurtilla, johon lisäsin raejuustoa ja marjoja.
Kaksi keitettyä kananmunaa kuuluvat myös aamuuni.



Oli sovittu päivällä nuoremman poikasen kanssa lounastus.
Paistoin ruisjauhossa leivitettyä broilerinfilettä.

Suren.
Poika mursi kämmenluunsa elokuussa ja jouduttiin vielä leikkaamaan, koska oli kipsattu väärään asentoon.
Sama käsi murtui TAAS viikonloppuna.
Äidin sydän on laaja ja avara ja suree perheen vastoinkäymisiä.
Itse olen kolmatta kertaa flunssassa elokuun jälkeen.
Syyskuussa söin antibiootin poskiontelotulehdukseen.
Viime viikolla sain taas antibioottikuurin, jonka toistaiseksi jätin hakematta. Olen yrittäänyt nenähuuhtelulla yms saada tulehduksen kuriin.
Mutta tänään oli pakko luovutta. Ei mitään tulosta. Ainoastaan, että tänä aamuna minulla oli kaktus kurkussa ja olo kuin flunssa olisi alkanut taas alusta.
Oli pakko hakea Zithromax apteekista.

En tykkää lainkaan, sillä antibiootti on juuri se, jonka on todettu aiheuttavan pahimmassa tapauksessa tappavaa rytmihäiriötä ja kärsin rytmihäiriöistä muutenkin.

Kaikenlisäksi olin edellisen kuurin juuri loputtua syyskuun lopulla Rasitus EKG:ssä, koska olen muutenkin sydänsairas ja st-nousuissa löytyi muutoksia, joiden takia olen perjantaina menossa Tampereen Sydänsairaalaan. Edessä on sydämen varjoainekuvaus.
Itse epäilen tuon antibiootin osuutta koetulokseen.
Kardiologikin totesi jälkeen, ettei ollut hyväksi se, että olin juuri syönyt lääkkeen.

Ja pienet sairastaa.
Tytöillä oli molemmilla korvatulehdus, eikä yskä ja flunssa vaan hellitä otettaan heistä.



Omalla kohdallani tätä outoa tauti kierrettä, epäilen sterssin aiheuttamaksi.
Elimistöni jostain syystä ei vain kestä tämän taakkakuorman alla joka sitä juuri nyt jäytää.
Nukun hyvin, syön monipuolisesti, liikun, vieläpä ylimääräisiä vitamiineja purkista... En polta, en juo jne.
Elimistö ei nyt vain jaksa pysyä terveenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti