Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Vapauttava tuomio



Tänään oli vihdoin Tampereen Sydänsairaalaan meno.
Oikeastaan se, minkä takia sinne jouduin/pääsin, sai minut romahtamaan tuossa reilu kuukausi sitten.
Kummallista miten yksi pieni asia saa maan katoamaan jalkojen alta ja tunteen siitä, että kaikki on tässä.

Olin erinäisten sydänoireiden takia Rasitus EKG:ssä lokakuun alussa.
Sieltä löytyikin jotain, jota en edes kuvitellut löytyvän.
Sain lähetteen Tampereelle jatkotutkimuksiin.

Tänään sitten tuli ONNEKSI vapauttava tuomio.

Takaisin tullessa piipahdin Lempäälän Ideaparkkiin ja Linkosuolle salaatille ja kahville. Päivitin samalla Faceen näin:

Ideaparkin Linkosuolla... 
Huojentunein mielin..
Olen
-Niin hyvä kuntoinen,liikunnallinen
- Nuori... 😂 (täs kohtaa voin nauraa)
- Kaikki arvot verenpaineesta kolestroliin
hyvät
- Riskitekijät minimaaliset...
- Oireet ei viittaa siihen
Että... Olis lähetteesä epäiltyä sairautta.
-Ei ole syytä huoleen.
Ainoa mikä on, niin se mun synnynnäinen sivuääni siellä suhisee ja hiippaläppä vuotaa mutta ei kuuleman aiheuta vaaraa/toimenpiteitä.
Ja rytmäriin lääkettä jos on tarvis. Ja nämä lääkkeethän mulla on jo ennestään.




Kotimatkalla, ei voinut kuin hymyillä.
Se ns. kivi on vierähtänyt sydämeltä.


Kotiin päästyäni juhlistin tätä päivää leivonnaisella.
Tämä on nyt se terveellisempi vaihtoehto, kun tuo teollinen sokeri ja vehnä mun elämässä on pannassa.
Friggs LuomuRiisiKakkuja ja hedelmiä, persimon, cantaloupemeloni, keltainen kiivi ja viikuna pääsivät toteuttamaan tätä herkullista leivosta.

Kotona odotti rakas KoiraPoika Kaapo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti