Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Porvoossa



Lauantai meni tiukasti Porvoossa.
Takaisin kotiin mun yhden tauon periaatteella.
Kävin Karkkilan ABC:ltä nappaamassa loppuajomatkan kaveriksi
kahvin.
Minun haluni.
Hirtettynä
lohenpunaisten
raappahousujen lahkeisiin.

Kaulaan asti 
napitettuun 
flanelliyöpaitaan.

Sinä sivelet takamusta.
Raappahousun pintaa
karheilla
työmiehen käsillä.

Etäisesti tuoksut
vanhalle viinalle.
Etovasti tupakalle,
joka kellastaa sormesi
keltaisiksi.

Sykit vasten syliäni.
Kovana kuin
emäkallio
pirttimme alla.

Minä olen avoinna
sinun tulla.
Vaikka silmäni
huutavat muuta.

Halu joka katosi
kärsittyihin vuosiin.
Halu
joka peittyi
harha-askeliisi.

Minä
En sinua halua.
Mutta poiskaan
en tahdo antaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti