Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Loppukuun löpinät



Jos sovitaan niin, että nämä on ne loppukuun löpinät.
Kuukauden viimeisen päivän säpinät.

Muru on "liesussa".. työkeikalla jossain...... Nooo... En muista paikkakuntaa, kaukana kuitenkin, jossakin Kauhavan yläpuolella.
Tosin soitteli jo tuossa olevansa tulossa kotiinpäin.

Minä söin päivän ensimmäisen aterian vasta äsken.
Kaivoin mitä kaapista löytyy.
Ostettiin tässä taannoin Lietsun Cittarista mulle kokeiluun Finduksen Vegepuikkoja.
Maissia, porkkanaa ja herneitä friteeratussa kuoressa.
Ken minut tuntee, tietää, ettei friteeratut tuotteet ole koskaan olleet se mun the-juttu.
Mutta nykyisin olen vähän enemmän kokeilunhaluinen ja niinpä testasin näitäkin ja lopulta söin itseni ähkyyn.

Keitin loput spelttipastat ja vähän farfalle kuviopastaalisäksi.
Koko komeuden kruunasi valkosipuli-punasipulikastike.

Voin vain todeta, että nyt oli KYLLÄ hyvää.



Kesä alkaa kai lopullisesti tältä vuodelta olla ohi...
Meillä on lunta ja pakkastakin ripaus.
Kaipaan kesää, mutta rakastan lunta.

Tämä elämä nyt vain on niin mahtavan monimuotoista vuodenaikoineen kaikkineen.

Rakastan.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti