Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Kun epänormaali on normaali





Miten minusta tuntuukaan, että alkaa kokoajan olla epänormaali normaalia.
Tarkoitan olotilojani.

Viime viikolla sain lääkityksen, toki vain muutamaksi päiväksi, antibiootin, jolla hoidon aloitin nyt viikonloppuna.

Eilen se sitten tuntui...
Alkoi oksennus nousta kurkkuun ja vatsaankin sattui niin pahuksesti.

Kotiin tultuani kävin varmuudeksi lukemassa lääkkeen selosteen ja tottakai minä olen tuo yksi sadasta, jolle lääke voi aiheuttaa näitä oireita. (Olisiko ehkä kannattanut lukea jo ennen lääkkeen aloitusta, ehkä, ehkä ei.)

No olen allerginen, doksimysiinille, amoksiliinille, penisiliinille ja johdannaisille ja sulfalle....Nyt vielä sitten tämä ei tunnu oikein sopivalta... Olen kai kokonaisuudessaan normaalin epänormaali.

Sanoin tämään, etten edes muista aikaa, ettei melkein kokoajan olisi sattunut jonnekin.
En vain jaksa yleisesti näistä pitää ääntä. Läheiset raukat, jotka joutuvat valitustani kuuntelemaan.
Tai en minä valita, mutta olen pitänyt tapanani kertoa kun sattuu ja minua sattuu.... usein.

Mutta sitten nautin elämästä kaikin mahdollisin tavoin.
Kaikin sellaisin, mitkä saavat unohtamaan kivistykset, kolotukset ja muut.

Eilen syötiin iltapalana värikäs kreikkalainen luonnonjogurtti.
Tämä on yksi mun favoriteista.



Ja äsken ruoan päälle jälkkäriksi tätä.
Juhlamaku, Kahvi-suklaa jäätelö.

Vaikka tolkuton kahvinystävä olenkin vierastan kaikkea missä makuina on "kahvi", mutta tätä halusin kokeilla.
Eikä tasan jää viimeiseksi maistelukerraksi.
Nyt oli kyllä NIIN hyvää, että se kuuluisa kielikin meinasi mennä perässä.

Tässä jäätelössä oli joku tuttu nostalginen maku ja yritin muistella oliko joskus 70-luvun lopulla puolen litran paketeissa myyty kahvijäätelö Valion, sillä kuvittelisin sen maistuneen juuri tältä, eli älyttömän hyvältä.






1 kommentti:

  1. Hei! 1970-luvulla se jäätelö todellakin oli Valion ja muistaakseni nimeltään Mokka. Sitä sai myös puolen litran paketeissa. Meillä oli siihen aikaan torstaisin saunavuoro ja vanhemmillani oli tapana saunan jälkeen juoda vielä iltakahvit ja sen kanssa oli aina jotain herkkua. Usein tuota kahvijäätelöä.

    Mielenkiintoinen blogi sinulla, löysin tämän vasta tänään ja jäin heti lukemaan :)

    VastaaPoista