Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Kierrätysnahka korvakoruja ja lisäaineettomia nakkeja


Eilen, sunnuntaina näki päivänvalon taas muutamat Helmiinat.
Nämä pitäisi tänään saada kuvattua ja sen jälkeen päivitetyksi SagaLife verkkokauppaan TÄNNE/SagaLife

Helmiina on ihan ensimmäinen kierrätysnahka korvakoru, jota SagaLife on alkanut valmistaa vuonna 2013. Helmiinan jälkeen valikoimiin tulivat nuo rusetit, joita niitäkin olen nyt viime syksystä taas tehnyt. Molemmat siis palasivat tuotteisiin viime syksynä ja hienosti nämä pitkään valikoimista pois olleet mallit on vastaanotettu.



Minä olen vannoutunut televisioFriikki ja tölllötintä tuijottaessa on mukava virkata. siinä iltasella valmistuu näppärään SagaLife-tuotteet, virkatut korvakorut.


Virkatut korvakorut onkin valikoimissa olleet ihan alusta asti, eli vuodesta 2012. Silloin tuo ensimmäinen malli oli Opri, jota sitäkin yhä edelleen valmistetaan. Opri on kestosuosikki, pieni ja söpöinen "mystinen aurinko", kuten tuotteen jo tuolloin nimesin. Myös Opreja löydät TÄÄLTÄ, verkkokaupasta. Eilen illalla tein virkkailujen suhteen uusia kokeiluja ja virkkasin myös muutaman parin tätä vanhaa Marttaa, josko sen ottaisi taas valikoimiin.

Tuleeko sulle useinkin mielitekoja jonkin ruoan suhteen?
Mulla aina välillä iskee jokin mieliteko, eikä siitä pääse eroon, ennen kuin sen toteuttaa. Nyt viime viikolla alkoi himotuttaa oikeen kunnon, vanhanaikainen nakkikeitto. Eikä siinä auttanut, kuin etsiä kaupasta Snellmanin nakkeja keittoa varten. 
Miksikö juuri Snellmaninnakkeja?
Olen tasan kahdelta valmistajalta löytänyt nakin, jota kykenen käyttämään ja ainoastaan niistä Snellmanin nakki on sellainen, joka myös maistuu oikeasti hyvältä minun suussa,

Snellmanin All Natural- makkarat on kokonaan lisäaineettomia.
Ja mikä minulle näissä merkitsee eniten, on se, ettei tuotteselosteesta löydy sanoja:"dekstroosi/glukoosi/sokeri".
Vastaavaa tuotetta lihajalosteista saa etsiä.

Itse kiinnitän huomioni ja ihmetykseni ketogeenistä, vähähiilarista jne noudattavien lihajalostevalintoihin. Syödään hehkuttaen maggaraa, joka on melkein 100% lihaa, mutta kukaan ei tunnu kiinnittävän huomiota siihen, että yleisesti nuo tuotteet sisältävät kuitenkin esim  pahamaineista dekstroosia. Minulle se on NO,NO. ja varma valinta kieltäytyä kyseisestä tuotteesta. 

Haa... ja joku nyt varmaan hörähtää, että minun keitossani on perunaa. TOTTA, mutta en noudatakaan noista kumpaakaan, en vähähiilarista, enkä ketogeenistä. Perunaa en pääsääntöisesti käytä, kuin silloin tällöin satunnaisesti, mutta kiellettyjen listallakaan se minulla ei kuitenkaan ole.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti