Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Olkoon Uusi Alku Saneltu


Mietin pitkään, miltähän tuntuu tämän aloittaminen.

Uusi blogi.
Uusi aikakausi, johon lähden ajatuksella, mitä ja mikä olen tänään..... 
Viisikymppinen.
On kai ehkä aika aloittaa jollain tasolla alusta.
Tosin pikkuhiljaa, vähitellen siirtelen tänne talteen noita vanhojakin juttuja. Mukavampi, kun löytyvät sitten samasta paikasta.

Olkoon tämä bloggauksen uusi alku, sillä tämän vuoden alussa tuli kuluneeksi tasan kymmenen vuotta siitä, kun näpyttelin ensimmäiset lauseeni, ihka ensimmäiseen blogiini.

Paljon mahtuu siihen aikaan monenlaista.
On niitä, mitä haluaa muistella.
Niitä, mitä ei halua muistella.
JA
Niitä mitä ei vaan yksinkertaisesti muista.




Milläpä muulla, kuin syömisellä, yhdellä lempiasioistani lähtisinkään alkuun.

Olen tänään "valmistanut" pikaruokaa ja ihan täyttävää sellaista.
Kaupan palvelutiskiltä valmiiksi grillatut broiskut, edellisen ruokailun jämät, timjamilla maustetut uunijuurekset ja vihreät pavut. Vielä lisäksi salaatti ja valkoisia papuja.
Tadaa, siinäpä kaikki.
Kuvan lainasin Instasta, tililtäni.

Olen kohta kaksi viikkoa tarponut vähäsokerisella eikä toistaiseksi ole tuottanut tuskaakaan.
Tottapuhuakseni, joissain asioissa olen todella päättäväinen.
Tämä näemmä kuuluu niihin asioihin.
Olen myös vähentänyt vehnää ruokavaliostani.
Näillä mennään siis eteenpäin.



Mun uusi "kumppani".... Oma "SarviKärsä" <3
Vielä en ole osannut päättää, onko tämä meidän suhde miellyttävä vai epämiellyttävä.
Käytön kuitenkin opin lopulta, vaikka tyttärellä, joka omaansa on jo vuosia käyttänyt, meinasi käämit kanssani palaa.




Yösyöppö olen edelleen. Siitä tavasta en vaan näemmä eroon pääse.
Tänään rahkaa, mangoa, granaattiomenaa ja marjoja.... Vadelma, mustikka, musta- ja punaherukka ja puolukka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti